Bezingen

Psalmen 119:172. Welk lied zou jij graag voor de Heer willen zingen vandaag?

172 ‭‭laat mijn mond uw woord bezingen, 
‭want al uw geboden zijn rechtvaardig. 
‭‭ 
Doe met mij en in mij wat U wilt doen.


Zingen doe ik graag. Dat zit er met de paplepel ingegoten. Mijn beide ouders hebben/hadden iets met muziek. Mijn vader piano en mijn moeder zang. Ik heb het beiden gecombineerd en ben ergens tussen mijn dertigste en veertigste  begonnen met het zelf schrijven van liedjes. In deze liedjes - die ik overigens geen liedjes moet noemen, maar liederen (heeft iemand ooit eens tegen mij gezegd) - getuig ik van mij geloof in Jezus als mijn Heer en Heiland. Het lied bij deze post, ‘Eerste liefde’ , is één van mijn favorieten, omdat het bij het volgen van Jezus vooral gaat om volgen en leven vanuit de liefde. Dat we daar altijd in kunnen groeien kennen we allemaal wel denk ik. Daarom dat zinnetje vol overgave: ‘Doe met mij en in mij wat U wilt doen!’. Laat ik het vandaag weer zingen, want ook vandaag wil ik verder groeien in de liefde voor mijn Heer en Heiland en door die liefde de liefde naar mijn naasten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand