Afwijken

Psalmen 119:157. Wat is voor jou de reden om niet/wel af te wijken van de richtlijnen van Gods Woord?

157 ‭‭Met velen zijn mijn vervolgers en belagers, 
‭toch wijk ik van uw richtlijnen niet af.
‭‭ 
Wij houden vast aan de beloften van uw Woord.


Afwijken van het Woord van God is voor mij geen optie, omdat het afwijken van Jezus betekent. Hij is het levende Woord (Johannes 1), mijn grootste Vriend, mijn Redder, mijn hoop en mijn zekerheid. Wie van mijn vervolgers en belagers kunnen tippen aan de macht en kracht van mijn Verlosser? Niemand!

Romeinen 8:38-39  / NBV
38 ‭‭Ik ben ervan overtuigd dat dood noch leven, engelen noch machten noch krachten, heden noch toekomst,‭ 39 ‭‭hoogte noch diepte, of wat er ook maar in de schepping is, ons zal kunnen scheiden van de liefde van God, die hij ons gegeven heeft in Christus Jezus, onze Heer.‭ 

Daarom wijk ik van zijn Woord niet af!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand