Zonde

Psalmen 32:1-6. Wat doe jij met zonde in je leven?

1 ‭‭Van David, een kunstig lied. 
‭Gelukkig de mens van wie de ontrouw wordt vergeven, 
‭van wie de zonden worden bedekt.
‭‭ 2 ‭‭Gelukkig als de ‭HEER‭ zijn schuld niet telt, 
‭als in zijn geest geen spoor van bedrog is.
‭‭ 3 ‭‭Zolang ik zweeg, teerden mijn botten weg, 
‭kreunend leed ik, de hele dag.
‭‭ 4 ‭‭Zwaar drukte uw hand op mij, dag en nacht, 
‭mijn kracht smolt weg als in de zomerhitte. ‭sela‭
‭‭ 5 ‭‭Toen beleed ik u mijn zonde, 
‭ik dekte mijn schuld niet toe, 
‭ik zei: ‘Ik beken de ‭HEER‭ mijn ontrouw’ –
‭en u vergaf mij mijn zonde, mijn schuld. ‭sela‭
‭‭ 6 ‭‭Laten uw getrouwen dus tot u bidden 
‭als zij in zichzelf een zonde vinden. 
‭Stormt dan een vloed van water aan, 
‭die zal hen niet bereiken.

Leid mij naar het kruis van Jezus.


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand