Genade

Psalmen 30:6-12. Hoe heeft God zijn genade aan jou getoond?

6 ‭‭‭(30:7)‭ In mijn overmoed dacht ik: 
‭Nooit zal ik wankelen.
‭‭ 7 ‭‭‭(30:8)‭ ‭HEER‭, u had mij lief en ik stond als een machtige berg, 
‭u verborg uw gelaat en ik bezweek van angst.
‭‭ 8 ‭‭‭(30:9)‭ U, ‭HEER‭, roep ik aan, 
‭u, Heer, smeek ik om genade.
‭‭ 9 ‭‭‭(30:10)‭ Wat baat het u als ik sterf, 
‭als ik afdaal in het graf? 
‭Kan het stof u soms loven 
‭en getuigen van uw trouw?
‭‭ 10 ‭‭‭(30:11)‭ Luister, ‭HEER‭, en toon uw genade, 
‭‭HEER‭, kom mij te hulp.
‭‭ 11 ‭‭‭(30:12)‭ U hebt mijn klacht veranderd in een dans, 
‭mijn rouwkleed weggenomen, mij in vreugde gehuld.
‭‭ 12 ‭‭‭(30:13)‭ Mijn ziel zal voor u zingen en niet zwijgen. 
‭‭HEER‭, mijn God, u wil ik eeuwig loven.
‭‭ 
Hij heeft ons genade getoond.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand