Dwalen

Psalmen 26:6-12. Wat is het doel van de levensweg die jij gaat en ben je daarvan weleens afgedwaald?

6 ‭‭Ik zal mijn handen in onschuld wassen, 
‭een rondgang maken om uw altaar, ‭HEER‭, 
‭‭ 7 ‭‭om een loflied aan te heffen 
‭en van uw wonderen te verhalen.
‭‭ 8 ‭‭‭HEER‭, het huis waar u woont heb ik lief, 
‭de plaats waar uw glorie verblijft.
‭‭ 9 ‭‭Verwerp mij niet met de zondaars, 
‭met mensen die bloed vergieten.
‭‭ 10 ‭‭Aan hun vingers kleeft onrecht, 
‭hun handen zijn met smeergeld gevuld. 
‭‭ 11 ‭‭Maar ik ga mijn weg zonder dwalen. 
‭Verlos mij en wees mij genadig.
‭‭ 12 ‭‭Mijn voeten staan op effen grond, 
‭waar uw volk bijeen is, wil ik u prijzen, ‭HEER‭.

Breng de dwalenden thuis Heer!


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand