Was mij

Psalmen 51:7-13. Mag God jouw wassen, zuiveren, vernieuwen en standvastig maken?

7 ‭‭‭(51:9)‭ Neem met majoraan mijn zonden weg en ik word rein, 
‭was mij en ik word witter dan sneeuw.
‭‭ 8 ‭‭‭(51:10)‭ Laat mij vreugde en blijdschap horen: 
‭u hebt mij gebroken, laat mij ook juichen.
‭‭ 9 ‭‭‭(51:11)‭ Sluit uw ogen voor mijn zonden 
‭en doe heel mijn schuld teniet.
‭‭ 10 ‭‭‭(51:12)‭ Schep, o God, een zuiver hart in mij, 
‭vernieuw mijn geest, maak mij standvastig,
‭‭ 11 ‭‭‭(51:13)‭ verban mij niet uit uw nabijheid, 
‭neem uw heilige geest niet van mij weg.
‭‭ 12 ‭‭‭(51:14)‭ Red mij, geef mij de vreugde van vroeger, 
‭de kracht van een sterke geest.
‭‭ 13 ‭‭‭(51:15)‭ Dan wil ik verdwaalden uw wegen leren, 
‭en zullen zondaars terugkeren tot u.

Reinheid en waarheid


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand