Vertrouw

Psalmen 56:8-13. Wat doet vertrouwen op God in relatie tot angst en hoe ervaar jij dat in je leven?

8 ‭‭‭(56:9)‭ Mijn omzwervingen hebt u opgetekend, 
‭vang mijn tranen op in uw kruik. 
‭Staat het niet alles in uw boek?
‭‭ 9 ‭‭‭(56:10)‭ In het uur dat ik u aanroep wijken mijn vijanden, 
‭want dit weet ik: God staat mij ter zijde.
‭‭ 10 ‭‭‭(56:11)‭ Op God, wiens woord ik prijs, 
‭op de ‭HEER‭, wiens woord ik prijs,
‭‭ 11 ‭‭‭(56:12)‭ op God vertrouw ik, angst ken ik niet, 
‭wat kan een mens mij aandoen?
‭‭ 12 ‭‭‭(56:13)‭ Aan u, God, heb ik geloften gedaan, 
‭met dankoffers wil ik u betalen,
‭‭ 13 ‭‭‭(56:14)‭ u hebt mijn leven aan de dood ontrukt, 
‭mijn voet voor struikelen behoed. 
‭Nu kan ik wandelen onder Gods hoede 
‭in het licht van het leven.

Ik vertrouw op U vandaag.


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand