Verlang

Psalmen 40:6-10. Wat is jouw grootste verlangen?

6 ‭‭‭(40:7)‭ Offers en gaven verlangt u niet, 
‭brand– en reinigingsoffers vraagt u niet. 
‭Nee, u hebt mijn oren voor u geopend
‭‭ 7 ‭‭‭(40:8)‭ en nu kan ik zeggen: ‘Hier ben ik, 
‭over mij is in de boekrol geschreven.’
‭‭ 8 ‭‭‭(40:9)‭ Uw wil te doen, mijn God, verlang ik, 
‭diep in mij koester ik uw wet.
‭‭ 9 ‭‭‭(40:10)‭ Wanneer het volk bijeen is, 
‭spreek ik over uw rechtvaardigheid, 
‭ik houd mijn lippen niet gesloten, 
‭u weet het, ‭HEER‭.
‭‭ 10 ‭‭‭(40:11)‭ Ik zwijg niet over uw goedheid, 
‭maar getuig van uw trouw en uw hulp. 
‭In de kring van het volk verheel ik niet 
‭hoe liefdevol, hoe trouw u bent.
‭‭ 
Dit is mijn verlangen: Heer, doe uw wil in mij!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand