Bevrijd

Psalmen 39:7-13. Waarom is bevrijding van al je zonden zo belangrijk?

7 ‭‭‭(39:8)‭ Wat heb ik dan te verwachten, Heer? 
‭Mijn hoop is alleen op u gevestigd.
‭‭ 8 ‭‭‭(39:9)‭ Bevrijd mij van al mijn zonden, 
‭bespaar mij de hoon van dwazen.
‭‭ 9 ‭‭‭(39:10)‭ Ik zei niets, opende mijn mond niet, 
‭want u was het die mij dit alles aandeed.
‭‭ 10 ‭‭‭(39:11)‭ Houd op mij nog langer te kwellen, 
‭ik bezwijk onder de slagen van uw hand.
‭‭ 11 ‭‭‭(39:12)‭ U kastijdt de mens als straf voor zijn zonde, 
‭als een mot vreet u weg wat hij begeert, 
‭niet meer dan lucht is een mens. ‭sela‭ 
‭‭ 12 ‭‭‭(39:13)‭ Hoor mijn gebed, ‭HEER‭, 
‭luister naar mijn hulpgeroep, 
‭wees niet doof voor mijn verdriet, 
‭want een vreemdeling ben ik, bij u te gast 
‭zoals ook mijn voorouders waren.
‭‭ 13 ‭‭‭(39:14)‭ Wend uw straffende blik van mij af, 
‭dan beleef ik nog vreugde 
‭voordat ik heenga en niet meer ben.

Al mijn zonden


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand