U

Psalmen 44:9-16. U hebt ons .................

9 ‭‭‭(44:10)‭ Toch hebt u ons nu verstoten en vernederd: 
‭u trok niet ten strijde met onze legers,
‭‭ 10 ‭‭‭(44:11)‭ u deed ons wijken voor onze belagers, 
‭onze haters roofden ons leeg.
‭‭ 11 ‭‭‭(44:12)‭ U hebt ons als slachtvee uitgeleverd, 
‭ons onder vreemde volken verstrooid,
‭‭ 12 ‭‭‭(44:13)‭ u hebt uw volk van de hand gedaan, 
‭veel bracht de verkoop u niet op.
‭‭ 13 ‭‭‭(44:14)‭ U hebt ons het mikpunt van spot gemaakt, 
‭onze naburen smaden en honen ons,
‭‭ 14 ‭‭‭(44:15)‭ u hebt ons bij de volken belachelijk gemaakt, 
‭ze schudden meewarig het hoofd.
‭‭ 15 ‭‭‭(44:16)‭ Heel de dag moet ik mijn schande dragen, 
‭het schaamrood bedekt mijn gezicht
‭‭ 16 ‭‭‭(44:17)‭ als ik de vijand hoor spotten en sarren, 
‭hem vol wraakzucht zie staan.
‭‭ 
Mijn klagen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand