Vertrouwd

Psalmen 25:1-7. Hoe vertrouwd ben jij met Gods wegen en wandel je op zijn paden?

1 ‭‭Van David. 
‭Naar u, ‭HEER‭, gaat mijn verlangen uit, 
‭‭ 2 ‭‭mijn God, op u vertrouw ik, maak mij niet te schande, 
‭laat mijn vijanden niet triomferen.
‭‭ 3 ‭‭Zij die op u hopen worden niet beschaamd, 
‭beschaamd worden zij die u achteloos verraden.
‭‭ 4 ‭‭Maak mij, ‭HEER‭, met uw wegen vertrouwd, 
‭leer mij uw paden te gaan. 
‭‭ 5 ‭‭Wijs mij de weg van uw waarheid en onderricht mij, 
‭want u bent de God die mij redt, 
‭op u blijf ik hopen, elke dag weer.
‭‭ 6 ‭‭Denk aan uw barmhartigheid, ‭HEER‭, 
‭aan uw liefde door de eeuwen heen.
‭‭ 7 ‭‭Denk niet aan de zonden uit mijn jeugd, 
‭maar denk met liefde aan mij 
‭en laat uw goedheid spreken, ‭HEER‭.

God wijst mij een weg.


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand