Verlos

Psalmen 25:15-22. Van welke angsten zou jij verlost willen worden en wat is de weg naar die verlossing?

15 ‭‭Ik houd mijn oog gericht op de ‭HEER‭, 
‭hij bevrijdt mijn voeten uit het net.
‭‭ 16 ‭‭Keer u tot mij en wees mij genadig, 
‭ik ben alleen en ellendig.
‭‭ 17 ‭‭Mijn hart is vol van angst, 
‭bevrijd mij uit mijn benauwenis.
‭‭ 18 ‭‭Zie mij in mijn nood, in mijn ellende, 
‭vergeef mij al mijn zonden.
‭‭ 19 ‭‭Zie met hoe velen mijn vijanden zijn, 
‭hoe ze mij dodelijk haten.
‭‭ 20 ‭‭Behoed mij en bevrijd mij, 
‭maak mij niet te schande, want ik schuil bij u.
‭‭ 21 ‭‭Onschuld en oprechtheid mogen mij bewaren, 
‭op u is mijn hoop gevestigd. 
‭‭ 22 ‭‭God, verlos IsraĆ«l, 
‭verlos het van al zijn angsten.
‭‭ 
Daar is kracht in het bloed van het Lam!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand