Gelukkig

Spreuken 16:20. Waar word jij gelukkig van?

20 ‭‭Wie goed luistert, zal het goed vergaan, 
‭wie op de ‭HEER‭ vertrouwt, is gelukkig.‭ 

Ik vertrouw op U vandaag.



Jesaja 26:4  / NBV
4 ‭‭Vertrouw altijd op de ‭HEER‭, alleen op hem, 
‭want de ‭HEER‭ is een rots sinds mensenheugenis.‭ 

Daarom ben ik een gelukkig mens. De Heer is een rots sinds mensenheugenis. Als Hij dat was in het verleden, is Hij dat ook in de toekomst. Mijn levenshuis staat op die rots. Alle stormen die in mijn 56 jarig bestaan hebben gewoed hebben dat huis niet omver geblazen. Al de stormen die nog gaan komen, met inbegrip van de dood, zullen dat ook niet kunnen. Mijn levenshuis staat op de Rots, Jezus Christus. Een beeldspraak die niets anders zegt, dan dat je veilig bent wanneer je je vertrouwen stelt op Hem. Ik vertrouw op U vandaag en al de dagen die nog gaan komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand