Goede vrijdag

Johannes 19. Waarom is deze vrijdag al 'goed' voordat hij begonnen is? -- Karsten van Deutekom (@KvanDeutekom)

Dat noemen we nu geloof. De zekerheid van dat waarop je hoopt en het bewijs van dat wat je niet ziet, volgens Hebreeen 11 vers 1.  Ik geloof in het volbrachte werk van Jezus aan het kruis, 2000 jaar geleden. Daar betaalde hij de prijs voor mijn en onze zonden. Daar opende Hij de weg tot de Vader en gaf ons het geschenk van het eeuwige leven door .............. geloof. Ik weet zeker dat ik datgene waar ik op hoop, het eeuwige leven, heb en zal ontvangen. Het bewijs is 2000 jaar geleden geleverd. Ik heb het zelf niet gezien, maar geloof het wel. Daarom kan ik al voordat de vrijdag begonnen is zeggen: " Het is een goede vrijdag, dank U wel Here Jezus!"

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand