Blijvende rust

Spreuken 28:2. Waar vind je blijvende rust?

2 ‭Als een land in opstand komt, werpen velen zich op als leider, 
‭slechts iemand met kennis en inzicht zorgt voor blijvende rust.

Ik wil wonen in uw huis, al de dagen van mijn leven.


We leven weer in spannende tijden als het gaat om de acties van de leiders van de aarde. De spanningen rond de Oekraïne nemen toe. Overal nemen opstanden toe. Leiders komen en gaan. Regeringen komen en gaan. Waar vind je nog blijvende rust? Waar vind je leiders die leven vanuit ontzag voor God en daar vanuit rust en stabiliteit brengen? Leiders met kennis en inzicht die het belang van de ander belangrijker vinden dan hun eigen belang.
Bid dat er in ons land zulke leiders zullen opstaan. 
Sta en leef vastgeworteld in het Koninkrijk van God, waar Jezus onze Leidsman is. Vol van kennis en inzicht. Hij geeft blijvende rust in zijn Koninkrijk. Jij kunt daar deelgenoot van zijn en worden door je in dat Koninkrijk in te burgeren. Hoe? Door te gaan wonen in zijn huis, al de dagen van je leven.

Psalmen 27:4  / NBV
4 ‭Ik vraag aan de ‭HEER‭ één ding, 
‭het enige wat ik verlang: 
‭wonen in het huis van de ‭HEER‭ 
‭alle dagen van mijn leven, 
‭om de liefde van de ‭HEER‭ te aanschouwen, 
‭hem te ontmoeten in zijn tempel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand