Kracht en waardigheid

Spreuken 31:25-27. Waar haal jij je kracht en waardigheid vandaan?

‭25‭ ‭Uit haar verschijning spreken kracht en waardigheid, 
‭de dag van morgen ziet ze lachend tegemoet.‭ ‭
26‭ ‭Ze spreekt wijze woorden, 
‭wat ze zegt, zijn liefdevolle lessen.‭ ‭
27‭ ‭Ze waakt over haar huishouding, 
‭nietsdoen is haar onbekend.‭

Kracht van de Vader, de Zoon en de Geest.


In Christus ben ik krachtig en waardig, omdat Hij het is!
In Christus zie ik de toekomst lachend tegemoet, omdat Hij de toekomst is!
In Christus mag ik wijze woorden spreken, omdat Hij wijsheid is!
In Christus mag ik liefdevolle daden verrichten, omdat Hij liefde is!
In Christus ben ik meer dan overwinnaar, omdat Hij Overwinnaar is!
In Christus mag ik volop dienstbaar zijn, omdat Hij onvermoeibaar dient!

2Corinthiƫrs 5:17, NBG
‭17‭ ‭Zo‭ ‭is‭ ‭dan‭‭ wie‭ in‭ Christus‭ is een nieuwe‭ schepping‭; 
het oude‭ is voorbijgegaan‭‭, zie‭‭, het nieuwe‭ is‭ gekomen‭‭.‭

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand