Geheimen

Psalmen 90:7-11. Met welke geheimen loop jij rond en wat voor invloed hebben  die op  de kwaliteit van je geestelijk leven?

7 ‭‭Wij komen om door uw toorn, 
‭door uw woede bezwijken wij.
‭‭ 8 ‭‭U hebt onze zonden vóór u geleid, 
‭onze geheimen onthuld in het licht van uw gelaat.
‭‭ 9 ‭‭Al onze dagen gaan heen door uw woede, 
‭wij beëindigen onze jaren in een zucht.
‭‭ 10 ‭‭Zeventig jaar duren onze dagen, 
‭of tachtig als wij sterk zijn. 
‭Het beste daarvan is moeite en leed, 
‭het gaat snel voorbij en wij vliegen heen.
‭‭ 11 ‭‭Wie kent de kracht van uw toorn, 
‭wie vreest oprecht uw woede?
‭‭ 
Neem mijn houding, mijn motieven, mijn woorden en mijn daden
En ik stel ook mijn verlangens onder de leiding van uw Geest.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand