Uw weg

Psalmen 86:8-17. Wat is de weg die God heeft bepaald voor jouw leven en wandel je daarop?

8 ‭‭Geen god is u gelijk, Heer, 
‭uw daden zijn zonder weerga.
‭‭ 9 ‭‭Alle volken, door u gemaakt, komen 
‭en buigen zich, Heer, voor u 
‭en prijzen uw naam.
‭‭ 10 ‭‭U bent groot, u doet wonderen, 
‭u alleen bent God.
‭‭ 11 ‭‭Wijs mij uw weg, ‭HEER‭, 
‭laat mij wandelen op het pad van uw waarheid, 
‭vervul mijn hart met ontzag voor uw naam.
‭‭ 12 ‭‭U, Heer, mijn God, zal ik loven met heel mijn hart, 
‭uw naam voor eeuwig prijzen.
‭‭ 13 ‭‭Want u toont mij uw grote trouw, 
‭u verlost mij uit de diepte van het dodenrijk.
‭‭ 14 ‭‭God, een opstandige bende komt op mij af, 
‭met geweld bedreigen zij mijn leven, 
‭zij houden u niet voor ogen.
‭‭ 15 ‭‭U, Heer, bent een God die liefdevol is en genadig, 
‭geduldig, trouw en waarachtig.
‭‭ 16 ‭‭Keer u tot mij en wees mij genadig, 
‭schenk kracht aan uw dienaar, 
‭red het kind van uw dienares.
‭‭ 17 ‭‭Geef mij een teken van uw goedheid, 
‭dan zullen mijn haters verbleken en zien 
‭dat u, ‭HEER‭, mij bijstaat en troost.
‭‭ 
God wijst mij een weg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand