Verwachten

Psalmen 70:1-5. Wat verwacht jij van God?

1 ‭‭Voor de koorleider. Van David, een dringend gebed. 
‭‭(70:2)‭ God, breng mij uitkomst, 
‭‭HEER‭, kom mij haastig te hulp.
‭‭ 2 ‭‭‭(70:3)‭ Dat beschaamd en vernederd worden 
‭wie mij naar het leven staan, 
‭met schande terugwijken 
‭wie mijn ongeluk zoeken,
‭‭ 3 ‭‭‭(70:4)‭ beschaamd zich omkeren 
‭wie de spot met mij drijven.
‭‭ 4 ‭‭‭(70:5)‭ Wie bij u hun geluk zoeken 
‭zullen lachen en vrolijk zijn, 
‭wie van u hun redding verwachten 
‭zullen steeds weer zeggen: 
‭‘God is groot!’
‭‭ 5 ‭‭‭(70:6)‭ Ik ben arm en zwak, 
‭God, kom haastig, 
‭u bent mijn helper, mijn bevrijder, 
‭‭HEER‭, wacht niet langer.
‭‭ 
Wij verwachten vol verlangen de Heer.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand