Beloofd

Psalmen 66:13-20. Hoe gaat God om met zijn beloftes aan ons en jij met jouw beloftes aan God?

13 ‭‭Ik zal met offers uw huis binnengaan 
‭en doen wat ik u beloofd heb,
‭‭ 14 ‭‭wat mijn lippen hebben toegezegd, 
‭mijn mond in nood heeft gesproken: 
‭‭ 15 ‭‭‘Vetgemeste schapen zal ik u aanbieden, 
‭een geurig offer van rammen, 
‭ik zal stieren en bokken slachten.’ ‭sela‭
‭‭ 16 ‭‭Kom en hoor wat ik wil vertellen, 
‭ieder die ontzag heeft voor God, 
‭hoor wat hij voor mij heeft gedaan.
‭‭ 17 ‭‭Toen mijn mond hem aanriep, 
‭lag een lofzang op mijn tong.
‭‭ 18 ‭‭Had ik kwaad in mijn hart gevonden, 
‭de Heer had mij niet gehoord.
‭‭ 19 ‭‭Maar God heeft mij gehoord, 
‭hij heeft geluisterd naar mijn gebed.
‭‭ 20 ‭‭Geprezen zij God, 
‭hij heeft mijn gebed niet afgewezen, 
‭mij zijn trouw niet geweigerd.
‭‭ 
En wat U beloofd hebt, dat zult U ook doen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geroep

Lijntje naar boven

Strijd