Hulpgeroep

Psalmen 5:1-6. Wat is jouw hulproep naar God?

1 ‭‭Voor de koorleider. Bij het spel op de schalmei. Een psalm van David. 
‭‭(5:2)‭ Hoor mijn woorden, ‭HEER‭, 
‭sla acht op mijn klagen.
‭‭ 2 ‭‭‭(5:3)‭ Luister naar mijn hulpgeroep, 
‭mijn koning en mijn God, 
‭tot u richt ik mijn bede.
‭‭ 3 ‭‭‭(5:4)‭ In de morgen, ‭HEER‭, hoort u mijn stem, 
‭in de morgen wend ik mij tot u en wacht.
‭‭ 4 ‭‭‭(5:5)‭ U bent een God die zich niet verheugt in het kwaad, 
‭bij u is de misdaad niet welkom.
‭‭ 5 ‭‭‭(5:6)‭ Gewetenlozen houden geen stand 
‭onder de blik van uw ogen. 
‭U haat allen die onrecht doen,
‭‭ 6 ‭‭‭(5:7)‭ leugenaars richt u te gronde. 
‭U verafschuwt, ‭HEER‭, 
‭wie bedriegt en bloed vergiet.
‭‭ 
Hoor mijn woorden Heer!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Oostpoort