Effen

Psalmen 5:7-12. Welke weg wijst God jou en hoe effen is die?

7 ‭‭‭(5:8)‭ Maar ik mag door uw grote liefde uw huis binnengaan, 
‭van ontzag vervuld mij buigen naar uw heilige tempel.
‭‭ 8 ‭‭‭(5:9)‭ Leid mij langs mijn belagers, ‭HEER‭, door uw gerechtigheid, 
‭maak effen de weg die u mij wijst.
‭‭ 9 ‭‭‭(5:10)‭ Onwaarheid komt uit hun mond, 
‭onheil huist in hun hart, 
‭een open graf is hun keel, 
‭gespleten is hun tong.
‭‭ 10 ‭‭‭(5:11)‭ Laat hen boeten, God, 
‭laat hen in hun eigen valkuil lopen. 
‭Verstoot hen om hun grote wandaden, 
‭want ze zijn opstandig tegen u. 
‭‭ 11 ‭‭‭(5:12)‭ Er is vreugde bij allen die schuilen bij u, 
‭eeuwige jubel omdat u hen beschermt, 
‭wie uw naam beminnen juichen u toe!
‭‭ 12 ‭‭‭(5:13)‭ U zegent de rechtvaardigen, ‭HEER‭, 
‭als een schild beschut hen uw genade.
‭‭ 
Maak effen Heer de weg die U mij wijst.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Oostpoort