Bevoorrecht

1Koningen 10:6-9. Waarom ben je als kind van God zo bevoorrecht?

6 ‭‭Ze zei tegen de koning: ‘Het is dus echt waar wat ik in mijn land over u en uw wijsheid heb horen vertellen.‭ 7 ‭‭Ik geloofde het niet, maar nu ik hierheen ben gekomen en het met eigen ogen gezien heb, moet ik toegeven dat ik nog niet de helft te horen heb gekregen. Uw wijsheid en welvaart zijn nog veel groter dan wordt gezegd.‭ 8 ‭‭Wat zijn uw hovelingen, die voortdurend in uw gezelschap verkeren en al uw wijze woorden horen, bevoorrecht!‭ 9 ‭‭Geprezen zij de ‭HEER‭, uw God, die zo veel behagen in u schept dat hij u op de troon van Israël heeft gezet. Zijn liefde voor Israël is zo grenzeloos dat hij u als koning heeft aangesteld om recht en gerechtigheid te handhaven.’‭ 

Eindeloos, zo eindeloos, uw liefde is zo groot.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand