Kracht

2Samuël 22:38-44. Hoe ervaar jij de kracht waarmee God je omgordt?

38 Ik achtervolgde mijn vijanden en verdelgde hen, 
ik keerde niet terug voor ik hen had vernietigd,
39 ik vernietigde, verpletterde hen, ze stonden niet meer op, 
dood lagen ze onder mijn voeten.
40 U hebt mij omgord met kracht voor de strijd, 
mijn tegenstanders voor mij doen buigen,
41 u liet mij de rug van mijn vijanden zien, 
mijn haters, ik roeide ze uit.
42 Ze zagen om naar hulp, maar er was geen redder, 
zij riepen de HEER, maar hij antwoordde niet.
43 Ik verpulverde hen tot fijn stof, 
ik vertrad ze, veegde hen weg als vuil van de straat.
44 U bevrijdde mij van een opstandig volk, 
onder uw hoede bleef ik het hoofd van naties, 
een volk dat ik niet kende, onderwierp zich.

Kracht van de Vader, de Zoon en de Geest

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand