Genegenheid

2 Korinthiërs 7:1-4. Aan wie kun jij vandaag je genegenheid tonen en hoe ga je dat doen? -- Karsten van Deutekom (@KvanDeutekom)

1 Omdat ons deze beloften zijn gegeven, geliefde broeders en zusters, moeten we onszelf reinigen van alle lichamelijke en geestelijke smetten en vol ontzag voor God ons hele leven heiligen.

  2 Toon uw genegenheid voor ons. Wij hebben niemand onrecht aangedaan, niemand te gronde gericht, niemand uitgebuit. 3 Ik zeg dit niet om u te beschuldigen, want ik heb u al eerder gezegd dat u ons zo na aan het hart ligt dat we met u in leven en sterven verbonden zijn. 4 Hoe openhartig kan ik tegen u spreken, hoe trots kan ik op u zijn! In al mijn ellende ben ik vervuld van troost en word ik overweldigd door vreugde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand