Zingen

Exodus 15:1-6. Welk loflied zou jij graag willen zingen voor wat de Heer in/voor jou heeft gedaan?

Toen zong Mozes, samen met de IsraĆ«lieten, dit lied ter ere van de HEER: ‘Ik wil zingen voor de HEER, zijn macht en majesteit zijn groot! Paarden en ruiters wierp hij in zee. De HEER is mijn sterkte, hij is mijn beschermer, de HEER kwam mij te hulp. Hij is mijn God, hem wil ik eren, de God van mijn vader, hem loof en prijs ik. Zijn naam is HEER, hij is een krijgsheld. De wagens van de farao slingerde hij in zee. Daar, in de Rietzee, verdronk het leger, zijn beste officieren kwamen om. Wild kolkend water overspoelde hen, ze verdwenen in de diepte, zonken als een steen. Uw hand, HEER, ontzagwekkend in kracht, uw hand, HEER, verplettert de vijand. (Exodus 15:1-6 NBV)



Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand