Inzicht en fijnzinnigheid

Karsten van Deutekom (@KvanDeutekom) Filippenzen 1:7-11. Waar komt het nu werkelijk op aan in dit leven? Heb jij dat inzicht en die fijnzinnigheid?

7 Het spreekt vanzelf dat ik zo over u denk, want u allen ligt me na aan het hart. U hebt immers allen deel aan de genade die mij geschonken is, of ik nu gevangenzit of de waarheid van het evangelie verdedig. 8 God kan getuigen dat ik naar u allen verlang met de genegenheid van Christus Jezus. 9 En ik bid dat uw liefde blijft groeien door inzicht en fijnzinnigheid, 10 zodat u kunt onderscheiden waar het op aankomt. Dan zult u op de dag van Christus zuiver en onberispelijk zijn, 11 vol van de vruchten van de gerechtigheid, die u dankt aan Jezus Christus, tot lof en eer van God.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand