Verwijten

2 Korinthiërs 10:7-11. Heb jij verwijten richting geloofsgenoten? Zo ja, welke en wat doe je er mee? -- Karsten van Deutekom (@KvanDeutekom)

7 Zie nu eens de feiten onder ogen! Wanneer iemand er zo van overtuigd is dat hij Christus dient, moet hij goed bedenken dat ook wij dat doen. 8 Zelfs al zou ik overdreven hoog opgeven van het gezag dat de Heer ons heeft toevertrouwd – overigens, een gezag om uw belang te dienen, niet om het te schaden –, dan nog zou blijken dat ik de waarheid spreek. 9 Ik wil niet de indruk wekken u alleen door middel van brieven te waarschuwen. 10 Er zijn er namelijk die zeggen: ‘In zijn brieven slaat hij weliswaar een gewichtige en imponerende toon aan, maar zijn persoonlijk optreden is zwak en wat hij zegt heeft weinig te betekenen.’ 11 Laat iemand die dat beweert gezegd zijn dat ik, eenmaal bij u, precies zo zal optreden als in mijn brieven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Omgaan met weerstand