Onrust

Job 7:1-6. Is er onrust en leegte in jouw leven en hoe ga je daar mee om?

1 ‭‭Is het aardse leven van de mens geen slavendienst, 
‭brengt hij zijn dagen niet door als een dagloner?
‭‭ 2 ‭‭Als een slaaf smacht hij naar schaduw, 
‭als een dagloner wacht hij op zijn loon.
‭‭ 3 ‭‭Maanden van leegte heb ik ervaren, 
‭nachtenlang werd ik door ellende overmand.
‭‭ 4 ‭‭Als ik ga slapen, vraag ik: “Wanneer sta ik weer op?” 
‭Maar de avond duurt en duurt 
‭en onrust vervult me tot de ochtendwind komt.
‭‭ 5 ‭‭Mijn lichaam is met wormen en korsten bedekt, 
‭mijn huid verschilfert en laat los.
‭‭ 6 ‭‭Mijn dagen gaan sneller dan een weversspoel, 
‭ze haasten zich naar een einde zonder hoop.

Waar U bent, verstilt de onrust, want U draagt de zegekroon.


‭‭ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Oostpoort