Intensieve briefwisseling

Nehemia 6:15-19. Met wie houd jij intensief contact en wat werkt dat uit?

15 ‭‭Na tweeënvijftig dagen was de muur voltooid, op 25 elul.‭ 16 ‭‭Toen de volken rondom ons, onze vijanden, dat hoorden, werden ze bang en voelden ze zich klein, omdat ze beseften dat dit werk door onze God tot stand was gebracht.‭ 17 ‭‭In die tijd onderhield een aantal vooraanstaande Judeeërs een intensieve briefwisseling met Tobia.‭ 18 ‭‭Velen in Juda waren door een eed met hem verbonden, omdat hij de schoonzoon was van Sechanja, de zoon van Arach, en zijn zoon Jochanan getrouwd was met de dochter van Mesullam, de zoon van Berechja.‭ 19 ‭‭In mijn aanwezigheid gaven ze zelfs hoog van hem op, en ze vertelden alles wat ik zei aan hem door. Daarop stuurde Tobia mij dan weer brieven om me bang te maken.‭ 

Ik geef U de hoogste plaats vandaag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijntje naar boven

Strijd

Oostpoort